DSC05815
Assemblea General Extraordinària
05/02/2025

La Comunitat Minera Olesana va celebrar el passat 1 de febrer de 2025 l’Assemblea General Extraordinària a la Seu Social de la CMO.

 

L’acte va començar amb un emotiu record al Sr. Daniel Pujol i a Sr. Josep Escarrer, membres del Consell Rector. El president de la cooperativa, Joan Arévalo, va donar compte de “la pèrdua irreparable per la cooperativa dels estimats membres del Consell Rector. La seva dedicació i compromís han estat fonamentals pel progrés de la Comunitat Minera”.

 

Pel que fa a la gestió de l’episodi de sequera durant l’any 2024 cal destacar l’esforç dels cooperativistes per a l’acompliment dels consums fixats. 

 

Durant l’AGE es van presentar l’Estudi de Determinació de les Tarifes d’aigua 2025 (15/11/2024), això com l’actualització de l’Ordenança (Prestació patrimonial no tributària) i els objectius i pressupostos pel 2025.

DSC05840

Finalment, es van ratificar per l’Assemblea dels dos nous membres del Consell Rector per cobrir les baixes que hi ha hagut per defunció. Els dos socis que s’incorporen al Consell Rector són Lluís Checa i Soler i Llorenç Segura i Cardona.

 

  

COMPARTEIX
Escriure un comentari
* Camps obligatoris
 
Oficina Virtual
Companyia
Companyia
La Comunitat Minera Olesana és una Societat fundada l’any 1868 per un grup d’Olesans esperonats pel modernisme...
 
 
Contacte 
Contacte
Contacte
Us animem a fer-nos arribar el seu suggeriment, reclamació o queixa a fí i a efecte de poder oferir-vos un servei més eficaç i de qualitat
Instal·lacions 
Mapainstal·lacions
 
 
 
Consells d'ús d'aigua 
 
 
 
Newsletter
Vols rebre l'actualitat de la Comunitat Minera Olesana al teu correu? Subscriu-te i et mantindrem informat.